czwartek, 28 listopada 2013

Zbiórka odzieży, chrońmy środowisko a małym druczkiem......


 KTO ZBIERA ?????

JAKI JEST CEL ZBIÓRKI ??????

Każdy sobie może taką ulotkę wydrukować !!

Nie znam osoby/organizacji - anonimom nie wierzę. 

A może trzeba czytać między linijkami? - WSPOMÓŻCIE LOKALNE CIUCHOLANDY :P 

Ponieważ nie ma takiej informacji, patrzymy na info małą czcionką na dole - musiałam do tego użyć szkła powiększającego, żeby mały druk odczytać - wnioskuję, że to O - SZ - U - Ś - Ć - I.

Wymarzę oszustów jeśli się dowiem, kto organizuję zbiórkę i w jakim celu. Bo ochrona środowiska to już dosyć wyświechtany i ogólnikowy frazes, którym wszyscy wszystkich faszerują.


ZA POZOSTAWIENIE RZECZY WARTOŚCIOWE I PIENIĄDZE ORGANIZATORZY ZBIÓRKI NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI

to jest napisane tak małą czcionką, że przypomina jedną ciągłą linię

6 komentarzy:

  1. O ile ta ulotka była otulona niebieskim cienkim foliowym workiem i spięta gumką, to prawdopodobnie jest to Górnośląskie Towarzystwo Charytatywne Dietmara Brehmera. Najczęściej ich akcje promowane były takimi ulotkami. Co do oszustwa, to nie przesadzałbym. Trudno mi wyobrazić sobie "oszusta" żerującego na ortalionowych kurtkach i cerowanych spodniach. A za rzeczy pozostawione byłoby dziwne gdyby odpowiadali.
    -Panie, ja tam miałem nowego IPhone'a i dwa tysiące dolców! Oddajcie mi! No już, bo do sądu pójdę!

    No jak to tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było gumki, nie było foliowego worka :) Jeżeli robi się zbiórkę, to zaznacza się kto i na co zbiera rzeczy. Taką ulotkę to sobie mogę i jak wydrukować i powrzucać do skrzynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale jak powiedziałem raczej nie jest to towar godny uwagi dla oszusta nawet najniższego lotu.

      Usuń
    2. Nie powiedziałabym :) Dzisiaj, żeby przeżyć, niektórzy uciekają się do różnych i dziwnych rzeczy :) A ja, jak to ja, wszędzie szukam dziury w całym. Spisek to moje drugie imię :)P Jeśli ludzie potrafią wyrzucić na śmieci zwitki pieniędzy, biżuterię, nic o tym nie wiedząc ( potem czytam jak to osoby segregujące śmieci w sortowniach znajdują podobne kosztowności ), to czemu ktoś nie miałby się 'zapomnieć' i w kieszeni spodni zostawić 'trochę drobnych' :)

      Usuń
  3. Jak można zarobić na odzieży http://www.itvl.pl/news/kontenerow-pck-juz-nie-ma--gdzie-trafia-niepotrzebna-odziez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek w takim razie jest jeden. Zadzwoniłbym do GTCh i jeśli to nie oni, potem do Straży Miejskiej. Niech się zaczają gdzie trzeba i sprawdzą co i kto tutaj kręci.

      Usuń