sobota, 15 kwietnia 2017

Pojechani czyli City by Bike


Start - Ligota Maryśka

Meta - Medyków

Po rejestracji na https://citybybike.pl i doładowaniu konta 10 złociszami, trzeba było przejść do konkretów i nauczyć się obsługi - zanim wyjechałam w trasę, zdążyłam 2 razy zwrócić rower, który nie chciał się odkleić od swojej stacji dokowania. ( ktoś, kto pierwszy raz wypożyczał rower i miał problemy, to wie, czemu moje tłumaczenie kupy się nie trzyma ).

Pierwszy raz dosiadałam tego typu rower - trzeba było się oswoić na chodniku i podnieść siodełko - P. miał problem z wajchą przy krzesełku, zresztą, odstawiając rower naprzeciwko Kolejowego, nie tylko on nie potrafił docisnąć zacisku przy siodełku - ktoś odstawił swojego rumaka zostawiając wajchę odchyloną na zewnątrz.

Rower nie nadaje się do leśnych wertepów, lepiej chodzi na asfalcie, ale jeśli ktoś się uprze, niech wypróbuje rowerową trasę za akademikami na Zadolu.

I jeszcze jedno, dlaczego potrącono mi 3 zł za jazdę między 11.46 i oddaniem roweru o 13.19 ?

Park Zadole i odpoczynek na huśtawce.


Leśne wertepy


Medyków




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz